بکام: فرگوسن شکست بارسا رو بلده

بکام: فرگوسن شکست بارسا رو بلده




 

 


بکام: فرگوسن شکست بارسا رو بلده


تاریخ : سه شنبه ،
3 خرداد 1390

ديويد بکام، ستاره سابق منچستريونايتد، ابراز اميدواري کرد که اين تيم بتواند در فينال چمپيونزليگ در ورزشگاه ومبلي بارسلونا را شکست بدهد.


تیم اسپانیایی در سال 2009 در فینال رم با نتیجه 2-0 شیاطین سرخ را شکست داد و اکنون شاگردان فرگوسن به دنبال انتقام گیری هستند.

این بار نیز تیم بارسلونا از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است اما بکام که خود در سال 1999 با منچستریونایتد قهرمان چمپیونزلیگ شده، معتقد است سر الکس فرگوسن می تواند تیمش را در فینال ومبلی به پیروزی برساند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فرگوسن نشان داده نمی توان بهتر از او بود، او این مسئله را هر سال ثابت می کند. او مربی بی نظیری است.

عوض کردن آن همه بازیکن در این سال ها و باز هم رسیدن به موفقیت، باورنکردنی است. همه در مورد بارسا به عنوان یکی از بهترین باشگاه های دنیا صحبت می کند و مطمئنا این طور است اما اگر یک نفر باشد که بتواند بارسا را در اوج شکست دهد، آن فرد فرگوسن است. امیدوارم آنها بتوانند در فینال پیروز شوند."

یونایتدها علی رغم انتقادهایی که از آنها به عنوان کم ستاره ترین تیم چند دهه اخیر الدترافورد می شد، این فصل به نوزدهمین قهرمانی شان در رقابت های لیگ انگلیس دست پیدا کردند و بکام معتقد است این انتقادات نامنصفانه است.

" این تیم با بهترین تیم های تاریخ منچستریونایتد برابری می کند. دلیلش جام هایی است که به دست آورده اند. از آنها انتقاد می شود اما نمی توان چیز بیشتری از آنها خواست."


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل